Absolut najs

Hallå där!

Jag har nog faktiskt haft en jättebra dag måste jag säga. I skolan var det kanske inte super, halvt tråkigt på lektionerna och så... men jag hade allt en trevlig stund nere på stan med Sarah, och sedan själv, efteråt.

Har inhandlat lite grejer. Meningen var att jag skulle köpa lite inför avgångstemafotot vi ska ha på torsdag, men det blev smått annat också!
  Angående fotot så blev jag till en början besviken över det framröstade temat, jag hade ställt in mig på att man skulle klä ut sig till historiska personer... vilket skulle varit roligt tycker jag. Men sen var det nån kille som kom på att "brats och fjortisar" skulle vara megakul, och tack vare detta då så röstade alla killar på det alternativet. De vann med en röst :/
  Vi flickor å andra sidan har en liten annan plan... moahah. Inte rättvist kanske, men ska tjejerna vara fjortisar så behöver ju inte ens alla klä ut sig? Äh men skämt åt sidan... x2. Fast vi har en plan.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

ska du ha på dig då de du har köpt ovanför?

2008-04-17 @ 14:07:40

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0