10-årig flicka saknad

10-årig flicka i Dalarna saknad. Sökandet efter har Engla varit resultatlöst, det enda man funnit är hennes cykel 500 meter från hemmet. Tre dygn har gått. Stackars lilla flicka, jag hoppas verkligen allt kommer till rätta.

Det händer så mycket skumt i Sverige nu för tiden. Det är oerhört obehagligt. Hur kan det vara så mycket kriminalitet i ett så pass litet land med så få som 9 000 000 invånare?

Så här ska det verkligen inte behöva vara. Riktigt synd.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: em

jag håller verkligen med, vad håller på att hända mes Sverige, känns som folk går runt o mördar och rövarbort tittsom tätt, det är förjävligt!

2008-04-07 @ 22:04:52
grej: http://golander.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sweet 16´s blogg

läste om de där, hoppas hon hittas!

2008-04-08 @ 17:29:12
grej: http://performance.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

Så himla hemskt ja:( Håller fullkomligt med dig!

2008-04-08 @ 17:56:53
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Knosen

Du vet! Du är så smart,klok, om du blickar bakåt i historien till -50 Talet / Alla kände "alla", social koll, skvaller i byar småstäder utan att vara "elak" "Man visste vem som var galen(sköt vilt på helgerna) Man visste vem som var efterbliven(gubbar boende hos åldriga mammor, visste vem som var lätt på foten, visste vem som smög,visste vem som var bög,kort sagt : Social kontroll i ett humant syfte.. / Nu? Låtsas många att de inte känner grannen(vill inte lära känna) Vi bygger på ett Kallocain Samhälle / Hårt/ Kallt/ Elakt skvallrande på varandra/Karin Boye visste,därav sitt självmord/ Hon är(var) enastående i sina betraktelser i vardagen,dikter...Så? Sötaste jag sett (du) Du vet svaret!!! Anonymitet, känslokalla medmänniskor,Och all hjärntvätt i 100 TV kanaler Dygnet runt/ Dessutom ingen gemensam nämnare längre.. Ingen Landsfader/Moder.. Ingen som brinner för andra/ Nelson mMndela är vår tids stora hjälte/ Tidigare? Mahatma Gandhi/ Florense Nightingale/ Moder Theresa / Snart är varje varelse sin egen planet.. Många kramar till din fina humanitet / Uppblandad med frisk humor..<3 <3 <3Ps? Skulle du offra 27 år i en fängelsehåla? För att Sydafrika skulle bli "Jämnlikt?

2011-01-25 @ 17:59:31

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0