HAPPY-HAPPY

Jag är så glad!! Och jag önskar att jag alltid vore så här glad!!!!!

Jag vet inte riktigit var jag ska börja?
Från början kanske?
Där börjar vi...

Jag försov mig i morse, om kom alltså försent. Allt jag missade var klassråd, så det var väl inte så farligt?
Franskaprov, jag lär få VG - MVG... men troligen VG+. Jag är nöjd, franska är ju så sjukt svårt!!
Matten... oj jusste! Dennis har varit mycket dum idag. Först tog han min plats på matten, sen hade han sönder min hemmagjorda mongopenna?!! Nej dig har jag inte varit glad på idag.. haha fast är så HAPPY-HAPPY nu så jag bryr mig itne så mkt längre! Synd dock det där med pennan...
  Science, vi fick sittplatser eftersom vi inte kan låta bli att prata... Fick plats bredvid Ara, och varken han eller jag tycker det var en särskillt dum placering så det gjorde inte så mkt, sitter längst fram också och då ser man bra!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: blahblahkroat

du brättade aldrig varför du var så glaD idag....


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0