Back To School Night

Innan jag berättar om Back To School Night,
så bara måste jag skriva lite om några människor jag är glad på!!!

Sarah, du är och har alltid varit så otroligt underbar! Min Talent Show hostess, I love you! Alex, jag saknar dig oo så mycket just nu, nio månader idag. Kom hem från klassresan nu dummis! Cakan, vad gör man utan sin Carso liksom ;) Oh, jag älskar dig och längtar tills nästa tisdag!  Penny, jag blev jävla glad av att se dig. Du var full utav energi, sprundlande. Hoppas du kom hem ordentligt! Anna, synd att det vi plaerade inte fungerar.. men jag uppskattade tiden vi fick i helgen. Saknar dig. Ara, ibland förstår jag mig inte på dig haha ;D men du kan vara så fantastiskt härlig asså! Armin, du må vara dryg, men ack jag tycker om dig ändå. Därunder finns det en riktigt omtänksam liten jude ;) Netto, förlorade idag en hamster. Blev orolig när du var så ledsen, trodde någon våldtagit dig eller nåt. Sötast! Bella, blond eller vad? ;) Jag tycker du är grymt rolig och supergo! Glad att du började vår klass!  Elin, jag saknade dig idag. Väldigt mycket min master, varför kom du inte till skolan? :( Jan, du är bästast på att kramas! Gosigaste kramutdelaren ever, och så jävla skön humor har du!  Malin R, attans sikken liten otursdag du fick. Det kunde varit värre dock ;) hade velat prata mer med dig idag :(  Malin J, du har blivit så mycket gladare på sistone! Och söt är du minsann.  Malin PO, gosig eller vad? En mysig kamrat jag kommer sakna oerhört mycket alltför snart :(  Hanna, en trevlig tjej! Du får fixa dej nya linser asså, inte ska du väl gå runt och ha ont i huvudet :(  Eddie, spasm-Eddie bakom trummorna? Filurig gladis som gärna får äta några fler kakor!


Men, Back To School Night;
Back To School Night är alltså en kväll då föräldrarna skulle komma in till skolan och kika på vad som är aktuellt just nu. Litegranna "öppet hus".

Sarah och jag befann oss utanför skolans grindar, då Netto smsade mig.
Hon skrev att hon blödde näsblod.. ringde up men det blev inget långvarit samtal.
Sedan dök hon upp i skolan gråtandes, och hon kunde inte förmå sig säga vad det var?
Jag trodde hon var sjuk, eller att någon försökt våldta henne eller nåt på vägen till skolan, näsblod?
Senare under dagen fick hon ur sig att det var hennes kannibalhamster som dött... en lättnad för mig hehe, men ändå synd då.

Vi ambassadörer blev uppdelade på våningar, jag var med Sarah och Netto på fjärde egentligen... men Netto och jag smet lite senare ner till andra våningen för att kika i datasalen och spela gitarr i musikrummet!
Hehe... så havlt minglade man runt.. Pratade med alla möjliga!
Pär bjöd på typ sockerfria kakor,,... de var inge goda :D haha!
Träffade Sarahs morsa och hennes syster! Jag tykcer völdigt mycket om din familj Sarah!!

Strax mot åttatiden kikade jag in i Lab 2, och se där satt Mr. Herfst med vissa ovannämnda. Vi hade trevliga diskussioner haha om lite ditt och datt ;D det ena och det andra.

Näh... vilket segt blogginlägg=!!!
Jag är hursomhelst HAPPY-HAPPY, har varit otroligt pratglad ikväll och bombaderat mina föräldrar med saker att berätta.. Haha! Orkar nog inte skriva så mkt mer, bör kanske plugga hinduismen inför imorrn tror jag!

Alltså, ibland bara totalälskar jag Engelska skolan!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennypenny lingonpaj hette jag en dag i maj

tjohej vad glad jag var då fan, speciellt i slutet! åh glad var jag idag med, fast lite mindre kanske, synd att du inte är så happy, det ordnar jag imorrn, i promise!<3

2007-09-20 @ 21:08:41
grej: http://signalfire.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0