Fristadsnatten - 2007-10-12

Det var sjukt kul alltså, grymt roligt!
Jag hade ju lovat Jeanette att komma på hennes dansuppvisning, detta krockade med min Alex-fredag, så han fick helt enkelt hänga på! :DD

Vi mötte Sarah utanför stadsteatern omkr 17.50... egentligen skulle Nettan inte dansa förrän klockan åtta nåt sånt, men vi kunde ju inte säkert veta när och hur pauserna i programmet skulle vara upplagda så det säkraste kortet var att vara på plats när föreställningarna överhuvudtaget började! (hiho, hahe)
Malin kom prick 18.

Först ut var Djurgårdskolans kör...
Vad ska jag skriva, hehe... vad ska jag skriva!?
Jag kan säga såhär, att det fanns några duktiga men än dessvärre många fler som hade en <låt oss kalla det> "dålig dag": Livsförlängande upplevelse, If you know vad jag menar med det!

En man med änglahår spelade segaste låten.
Pausen efter var kort, plötsligt var det dags för nästa föreställning och det bådade inte gott.
Jag reste mig,
- Nej, nu flyr vi! Medans vi fortfarande kan!!!
Och jag kan säga att jag inte var ensam om att nästan hamna med näsan före på det strama, röda golvet. Haha, faan.... A, men sen när vi stod utanför och vilade från oljuden kom Bella och hennes kompis Alexandra.

Djurgårdsskolan var ingenting jämfört med gamlingarna som dasade Squaredance!!!!!!!!
HAHAHAHHAHA det var faan det roligaste jag både sett och hört på aslänge XD
"Sving the lady truh and then paas truh, turn arond go by the side to paaas truh"
Inte nog med att man skulle se tanternas strumpband (eeeeuuuuugh!!!) snubben som snackade engelska till musiken kunde ju (HAAHA) inte uttala engelska alls! Asgarv------------------------- Och liksom... någonting vi fick höra tre gånger var "Nu kommer sista dansen för vår del.." Tyvärr var dessa gamlingar traitors. Och lögnare. Vadå sista dansen? De gjorde typ fyra till?

Stackars Alex, haha egentligen skulle han ha spelat med Gardet på Fristadsnatten, men han anmälde sig sjuk för att vara med mig. Knäppt bara att jag skulle dit ?
Knäppt bara att han var tvungen att springa och gömma sig till och från för sin orkesterledare med flera..! =P

Äntligen skulle Nettan baletta sig,
och det var jättevackert :') har aldrig sett henne dansa balett tidigare. Hon är verkligen jätteskillad!

Synd att vi inte hann se Nelly dansa, det hade jag jättegärna velat göra ;/ men det var för sent..
Vi drog oss till MCDonalds, åt och skrattade lite där för att sedan skiljas åt och avsluta dagen. Jag har haft en otroligt rolig dag asså, mässan var seg och det var fett dystert isblåsar väder, men annars en toppendag!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Natalie

Nej vad äckligt med gamlingar och srtump band!

2007-10-13 @ 01:02:17

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0