Asgarv och snyftningar

Hej!

Nu har jag varit hemma ett litet tag sen jag kom hem från skolan. :)
Dagen var.... Mja, jag vet att det inte var Sarahs toppendag direkt, men för mig var den iallafall hyfsad :)

Det började med att jag kom en kvart försent till matten, ingen fara där tydligen. Förresten är det major matteprov imorgon :S
---Hursomheeelst flöt bara den lektionen på, och helt plötsligt var det svenska!
Lodin skulle förstås plåga oss elever med att vänta med att lämna tillbaka novellerna på slutet av lektionen. Jag pirrade seriöst sönder!
Och tro det eller ej; Men det går tydligen att få MVG trots att man skriver om halvgalna mongoler och ludna lamor.
IM SOOO HAPPY!!!
Däremot fick jag VG rakt igenom på Hinduismprovet,... och på Engelskan också. Fast engelskan gör jag om på torsdag banne mig. Eftersom man ändå får!

Haha, men på tal om SO:n så "lekte" vi religionsjepaordy! (stavning?) Hahaha ohh så jag skrattade, var typ helt svettig efteråt utav allt skratt! Med mig i mitt lag hade jag Sarah, Bazyl och Malin PO :) Jag tycker vi var bäst asså, även om vi kom sist i finalen

Det var skoldagen det!
När jag kom hem fick pappa läsa min novell,
Undrar om Lodin förstår sig på min humor lika bra som min pappa gör bara?? HAH

Jag ber så om ursäkt för att ha publicerat ett jobbigt skolgrejsinlägg..! Hehe ^^

Innan jag nämner att Armin är en liten jude så ska jag berätta att jag har träning idag 17.30, som alla andra måndagar!
Eller oj, nu sa jag visst att Armin var jude före ändå? :O

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Linda

Fin design

2007-10-01 @ 16:31:38
grej: http://ndail.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Linda

Tack :)

2007-10-01 @ 16:34:04
grej: http://ndail.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0