Who am I?

Du läser en blogg skriven av en 19 år gammal tidsoptimistisk, hybrisbenägen halvnarcissist. Jag älskar att retas. Jag tänker alldeles för mycket och lata människor irriterar mig. Jag går IB (vilket dödar mig snabbare än långsamt men jag lever i kontinuerlig intalan om att allt skall ha varit värt mödan när det är över). Jag simtränar, gymmar och springer, uppskattar bra böcker och spelar gitarr. Jag är aktiv i Moderata Samlingspartiet. Alla udda (/intressanta?) ting med mig, nämnda som onämnda, kan ha att göra med att jag är på gränsen till överkreativ, men sen är jag ju till hälften ryss också...

Hade inte dygnet varit så förbaskat kort så kanske jag hade varit bättre på att uppdatera min blogg. Man borde inte våga ta det som läses här seriöst alla gånger, förresten, fast vem är jag att säga det?

E-mail: naa, skriv en kommentar så mailar jag dig istället.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0