Just nånting...

Här kommer en liten lista:

  • Alex är bäst
  • Alex är snyggast
  • Alex är min!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jasmine

Oj, det var länge sen... Undrar om du håller med på någon av de ovanstående punkterna i dagens läge XD

2009-07-10 @ 21:11:09
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

hahaha jasmine! LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-11 @ 10:55:05
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

hahahahahaha!!!!! :D:D:D



"No comments"

2009-09-20 @ 19:00:29
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: asd

HAHA jasmine du är bara så falsk hora^^

2011-06-13 @ 19:14:17

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0