IQ?

Ett minne med Malin Rosén:

tågstationen, eskilstuna, ca 15.40
MH: "Han är så jävla ful!!!
MR: "Han?" [pekar på en kille bakom som står och kollar på oss för att jag skrek och ser att malin pekar?]
MH: [försöker få killen fatta att det inte är honom vi pratade om] "Nej, *viftar bort honom* jag känner inte honom!!!" [kollar åt alla möjliga håll]

IQIQIQIQIQ!!!! Vadå "känner inte honom"?!


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mongo Malin

haha! gör så att jag aldrig glömmer dedär! <33

2007-08-14 @ 01:02:24

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0