Lucia à IESK 2007

image282image284
Idag var det alltså Lucia. Vi hade 8 föreställningar, två för skolan och sex för åldringar...
Jag. Är. Helt. Slut. Jag står t.v, bakom Lucian.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: pennypung

önska att jag vart där o sett =(

2007-12-13 @ 19:35:12
grej: http://signalfire.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Felli

Usch, jag gillar inte lucia

2007-12-14 @ 20:11:20
grej: http://dinmamma
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Helga

Ännu ett bevis på att du inte har ett liv. Du skriver bara massor om vad du har gjort i skolan och vad du hittade nere på stan. Ditt sociala liv verkar vara skit enligt mig :(

2007-12-15 @ 14:04:05
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Kära 'Helga',
Tyvärr har du fel. Jag har ett alldeles underbart liv, dock är det inte min blogg.
Du får ursäkta att jag inte går och sätter mig vid datorn det första jag gör efter att ha gjort någe, ty jag prioriterar annat högre i min vardag.
-
Du tyckte kanske du var lite listig när du använde 'Helga' som alias? Synd bara att den riktiga -Helga- råkade vara en vän till mig i Göteborg som ville skoja lite.
-
Du däremot 'Helga', är någon annan.
Liksom jag bor du i Eskilstuna...
Dock är det tyvärr du som är människan utan liv.

2007-12-16 @ 13:22:16
grej: http://mariahh.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0