Dra inte in den där i guds hus, tack

Idag skedde det. Kjellander och jag besökte en lokal söndagsgudstjänst. (långt ord)

Så råkades det på litet spontant och vi hamnade med det hela i otid. Knappt hinner vi upptäcka att vi saknar psalmbok så samlas det in småklirr...

Jag utbrister:

"... Fan."

Trodde för ett kort ögonblick att jag inte hade några mynt.

Bling, bling, bling, bläng, bling.

Och det sägs att crescendot kommer med solsken.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandra

Hände exakt samma sak för mig förra veckan när jag var i kyrkan (ska konfirmera mig), det var nästan så att man förväntade sig att Gud skulle komma ner och säga till en att man skulle till helvetet sekunden efter att ordet var sagt... hahah

2010-03-14 @ 22:15:41
grej: http://hejhumor.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

det är inget mot när jag råkade falla på knä och be en bön i samlingslokalen för militanta ateister...

2010-03-16 @ 14:00:15
grej: http://finskapinnen.blogsome.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0