Blir så trött

... på alla dessa förskräckliga färgbakelser. Varför, varför och hur.

HUR!

Jag får anafylatisk chock bara av att se på dem. Kan det vara så att alla utom jag missar hur? Jag förstår inte!

Cupcakes hit, cupcakes dit.
Cupcakes rosa, cupcakes blå, hej och hå.
Kom ska du få lite gift att smaka på.

HUR!

Upplys mig, lys min väg, led mig.

Inte nog med att  äta cupcakes, man skall nämna varandra vid cupcakes. Jadå, det ska man. "Hey cupcake!", "Eat you cupcake!", "Kiss me cupcake!", "OH CUPCAKE!!".

Jag vill inte ha.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

De gröna muffinsarna längst ner till höger på bilden ser ut som något jag sett i en skräckfilm från 80-talet. Gröna och sliskiga.



Tacka vet jag bullar. Och skräckfilm från 80-talet.



2009-11-03 @ 08:54:48
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahahah... var längesen jag var inne. Har saknat din blogg!!

2009-11-04 @ 21:39:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Guttaperka

Hur har du över huvud lyckats få syn på dessa monstrositeter? Ser ju ut att vara hämtat direkt ur 4chan :O

2009-11-04 @ 21:59:52
grej: http://guttaperka.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: P

Du är nog fasen den första person jag hört som inte gillar cupcakes! :P Jag älskar det men det är nog bara för att jag gillar att baka och det är rätt lätt att göra..men ska jag vara ärlig så är det bådde roligare och godare att baka en kladdkaka :D

2009-11-10 @ 11:36:09
grej: http://pfuck.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anna

E-medel, artificiella färgämnen och kemikaler..

2009-11-26 @ 22:53:48

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0