En allergikers uppväxt

Jag tänkte ta tag i saken. Alla tjatar ju sådant, herre jag!

Så jag plockade ut en random bunke. Chocolate någonting. Funderade litet på om jag skulle bli tvungen att föra argumentation för det fånigt höga priset. Kom inte på så mycket att säga.

Nåväl, jag var just att lägga upp produkten på rullbandet som det slog mig att jag kanske skulle kolla innehållsförteckningen. Efter nötter då, för man brukar inte ha ägg i glass. Numera.

Det var ägg i glassen.
"Vadget är det för idiot-Jerry som har ben och ägg i en jäkla glass!? Det finns allergiker!!", typ.

Jag var ändå inte sugen.



Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olivia

stackare "/ ben n jerrys är faktiskt gott

2009-07-02 @ 13:00:40
grej: http://ulivia.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Naaaw, är glassföretagen dumma mot dig?

Finland är (eller var, eftersom jag är hemma) en härlig upplevelse - men jag hade för lite tid där, nästa år åker vi bort en hel månad eller någe liknande!

2009-07-03 @ 13:40:20
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

nej stackars dig! B&J är så jävla gott :(

2009-07-03 @ 18:10:22
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Jo, det ska bli lite spännade, men är inte riktigt sugen på att börja plugga igen xD

2009-07-04 @ 16:38:25
grej: http://gredditt.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza Hotpants

Äsch, du missar inte så mycket.

Ta bara vanlig äggfri glass och rör ner lite halvbakta chokladmuffins/brownies/whatever man nu kan baka utan ägg!



Min favorit är helt klart: vaniljglass som man häller ner lite kaffe i och mixar med chokladbollsmet! = mums65362K! Ajemen!

2009-07-13 @ 22:30:43
grej: http://brunettsandy.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0