Jag raggar

Igår kväll befann jag mig på stockholmståget mot Hallsberg, jag hade varit och handlat kläder med en god vän och var menad att bli upplockad av förälder i Flen i vidarefärd mot sommarstuga. Det var i ett moment av studier (nej, tyvärr skolarbete...) som jag blev sällskapad av ett par killar (samt en tjej) i ålder motsvarande min. De skulle med flertal övriga i vagnen hälsa på hos en kompis i Flen.

Den ene killen bodde på Södermalm och gick på NTI medan den andre var från en stockholmsförort som rimmade på Växsjö, och läste samhäll/design. Vi var väl överens musikmässigt och de tipsade mig om The Big Pink, Black Tide och Black Kids. Det blev något slags instant friendship, resan gick fort, och som jag sedan stod i hemma i hallen lyckades jag bära på en liten känsla av ånger över att jag inte kunde deras namn. Visst skulle ni ha frågat efter mitt?

En hemstad och ett gymnasium är inte tillräckligt för att finna mig på Facebook, men kanske är någon av er tankspridd nog att ge sig på att googla fram mig via relevanta nyckelord, i fall att jag skrivit ned alltsammans i en blogg eller liknande.

Jepp, via min blogg raggar jag. Lägg in en kommentar när ni hittat mig.


Så här bitter ser jag ut när jag är glad och letar efter tändvätska till grill i ett förråd.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: petra k

jag var inte helt säker på att det var du först ;) remember den bråkiga familjen med en sur dotter som satt till vänster om dig? jag var den sura dottern, haha!

2009-08-17 @ 18:47:08
grej: http://petrakjellen.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: petra k

sv; tackar :)

jadu... jag var väl trött + att pappa är så onödigt vrång ibland haha!

2009-08-17 @ 23:03:37
grej: http://petrakjellen.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

hoppas det fungerar hehe lycka till :P

2009-08-18 @ 12:03:32
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jo, jag ee nog lite evil sådär, när jag inte druckit kaffe eller sovit tillräckligt! Men då passar det bra att jag utrycker min ondska mot 80-talskändisar, och inte humanoida varelser, right? :D

2009-08-18 @ 23:50:29
grej: http://finskapinnen.blogsome.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0