IQ #1254

Dollal utövade idag sin "hämnd" på mig i matkön, refererande till detta.

Dollal:
Oj, Maria!
Maria: Va?
[Dollal pekar som en galning mot mina fötter]
Dollal: Du har fått någonting om bakfoten!
Maria: ... Va?
[Dollal fortsätter frustrerat att peka]
[Jag kollar slutligen ned]
Dollal: Hahaha! Du gick på det! Haha, vem är det som har gjort bort sig nu då?
Maria: Meh!
Dollal: Du gick på det! Haha! Du gick på ditt eget skämt!
Maria: Du pekade ju som om ditt liv hängde på att jag skulle kolla ned.
Dollal: Jag ska skaffa blogg och jag ska skriva om hur du gick på ditt eget skämt!
Maria: ... det roliga var att jag inte ens behövde skämta. Jag skämtade aldrig.
Dollal: Hahaha! Du är så ägd, Maria! Så ägd!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahaha den där dollal och korean guy också verkar väldigt roliga :P

2009-04-21 @ 22:31:18
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

du skriver för sällan :(

2009-04-21 @ 22:31:37
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Haha, påminner mig om "Scrubs" av någon konstig anledning ;)

2009-04-21 @ 23:27:14
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Oj. OJOJ.

2009-04-22 @ 17:49:44
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

HAHAHAH! nämnde han att de var jag som länkade till inlägget i din blogg så att han hittade det i första början ?

2009-05-03 @ 12:28:42

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0