Ujuj, alltså

Hellu.

Full rulle, va. Lite sorry for the crappy uppdatering!
Det fina vädret har slitit mig itu och själv förstår jag knappt själv hur jag hinner med allt jag gör. Fast whatevermenty.

Det var någonting speciellt pågång på stan idag. Affärer hölls uppe till kl. 21, istället för ordinarie 19 och det var 10-25% realisation nästan överallt. Jag köpte två par handbehållare i svart skinn. Eller vantar och handskar, som de kallas mer vanligen. De bägge skall dock icke behållas. Köpte även ett par strumpbyxor. Jag menar, man måste ju ändå passa på?


Ett mongo inne på wedins med handbehållarna på.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

HAHA! ojoj.. mitt ben ser ju nästan superkonstigt ut såg jag nu

2008-09-25 @ 23:05:02
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

hihi, handbehållae ^^

2008-09-26 @ 09:05:14

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0