Prepare to be terminated

Låt inte rubriken missleda er, ty dess enda anledning till befintlighet är att kompletera de very last words of detta inlägg. (som för att tillägga tyävrr inte kommer ge så mycket mer än de senaste jag publicerat)

Även om jag inte fick mycket gjort med Dennis på biblioteket i förmiddags, så var det i vilket fall efteråt aktuellt med relativ effektivitet på simträningen.
  Därefter, helt icke-planerat, så tog jag följe med min far till sommarstugan. Skönt att vara här faktiskt, och vill man tala än mer i presens så såg jag precis färdigt en chockerande dålig film med Nicholas Cage.

I know. Dålig film, med Nicholas Cage? Vi älskar ju Nicholas Cage!
  How could that be?

Vet ni vad, jag må ha litet att uträtta för tillfället. (But!) I will be back.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Saknar dina kommentarer på min blugg :(

2008-10-26 @ 00:55:41
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: amelie

HAHA! Du har fan rätt =)

2008-10-26 @ 07:17:50
grej: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: a.k

sv; hehe, jag ttror att det där är vad som kallas för grov ironi. sant?

2008-10-26 @ 07:33:16
grej: http://decibel.webblogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0