Honestly

image367Det är nog. Nu är jag arg.
Jag är arg på sladden till datamusen som hela tiden ska hamna i vägen för sig själv, jag är arg på tröjärmen som gång på gång får för sig att åka för långt ner... och sen är jag arg på min dumma lugg som ständigt blockerar synen och varsamt kittlar mig i ansiktet. Finns det tröst att finna?

Ett antal år har passerat sedan mina smaklökar fick besök utav vaniljglass med krossad choklad. Men vet ni vad, igår var en revolutionerande dag och inköpt blev denna utsökta vara - Jag mindes precis att den än borde ligga orörd i frysen. Orkar man gå ner och kolla?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jessica

Oj, lite invecklat vare när jag skulle skriva kommentar. Så mycket text! haha, men det jag skulle säga var- Fin header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-09 @ 14:49:53
grej: http://pessicaz.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emma

ohhh glass!

2008-03-09 @ 14:51:10
grej: http://enlitentax.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mi

Mm ser gott ut! Fin blogg du har :)

2008-03-09 @ 14:58:54
grej: http://micaas.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Michelle

hej! du hade en riktigt fin blogg måste jag säga. I vad fixar du allt i? hur? jag är rätt ny på det här så skulle vilja ha lite tips! vore jätte shysst :)

2008-03-09 @ 15:08:08
grej: http://michelleewegert.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: dennis

HAHA wei maria ;d

2008-03-09 @ 16:10:23

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0