Fotoman likt en möbel

Jag tror jag satt och solade så stilla och länge att jag blev lite utav en möbel...

Helt suddenly, nämligen, började småfåglarna skrika och när jag slår upp ögonen så sitter en hök bara två meter ifrån mig!? Otrolig syn. Jag ryckte till och detta skrämde iväg höken - vilket var synd för den var himla vaker!

Jag solade vidare. Höken kom tillbaka ett par gånger men aldrig lika nära ...och sen tog det väl kanske en halvtimma för mig att sluta orka kolla efter den. Dock hörde jag någonting röra sig uppe på husaltanen, och närimage356 jag vände mig om för att kolla så var där två ekorrar!
  Med långsamma rörelser tog jag fram kameran, (som jag av någon anledning tagit med mig ut?) och ansträngde mig för att få en bra vinkel genom altanräcket.
  Till min fördel klättrade en av ekorrarna upp på en solmadrass som hängde... Jag kvävde ett fnitter.

Sen fick jag ett par söta bilder också!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karin

vilken gullig liten sak :)
ps är inget mongo :P

2008-02-24 @ 10:41:01

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0