Maria talar ut om botox...

Det är så mycket missförstånd kring botox att jag nästan måste speak my mind.

Botox är ett nervgift. Den enda anledningen till att man resultatmässigt verkar ha färre rynkor är för att man helt enkelt inte kan rynka ev. problemområde längre.

En kvinna i Ukraina har nyligen stämt sin plastikkirurg för att botoxpreparatet gick ut i kinderna och paralyserade hennes smil.
  Lite naivt, tycker jag, att tro att något man injicerar i kroppen skall stanna på ett och samma ställe. Då har man minsann glömt att människan är en levande organism med ett blodomlopp. Självfallet kan giftet sprida sig vart som helst, även till le brain.

Det är inte klokt hur långt en människa är villig att gå för fåfängan.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

För mig är insidan viktigast även fast det är en klyscha för många, men för mig är det den enda sanningen!

2008-12-10 @ 20:09:56
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Fåfängdheten är ett av problemen.

Det jag tycker är mest störande är att hon, som resten av mänskligheten tenderar att göra, skyllde ifrån sig! Vad är grejen med att inte kunna ta ansvar för sina handlingar?

Hade :D

2008-12-11 @ 22:25:51
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

det är heelt sjukt! dessutom är det charmigt med rynkor!

2008-12-12 @ 12:42:55
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0