Freaks

På allergimottagningen idag så var det nå jävla galna hypertjejer, haha jag filmade dem med mobilen!
De spelade sånt där fotbollsspel med snurrhandtag hahahaha något hetsiga!!??
.. jag undrar om de var syskon eller kompisar. När den ena smala fick damp knuffade hon den andra tjocka i golvet och kastade fotbollen på henne ett ganska stort antal gånger... de var inte ett dugg lika men verkade vara lika gamla. Tolv kanske?

Deras (eller bådas) morsa bara satt där helt tyst, sa ingenting om att de inte kan hålla på sådär på en allmän plats förrän typ fem minuter senare. Då dem blev båda allt tysta! (TACK ÄNTLIGEN, tänkte jag)
Ja, tills den tjockare började klaga på den smala att det var den smalas fel att den tjockare var där på sjukhuset och inte hemma och kollade på dagens avsnitt utav One Tree Hill.
Sen bestämde den tjockare att de skulle spela fotbollsspelet stående, men det gick inge bra för att den tjockare ansåg att den smala hetsade för mycket i spelet = fusk. Enligt min åsikt hetsade den tjockare dubbelt så mycket som den smala men..

Aja, jag fick mig ett ordentligt stort innombordiskt skratt kan jag säga.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: svaret

heheh nää ska plugga i australien andra gymnasieåret dom hade flera skolor där:P och kusinen kanske ska flytta dit annars blir det usa dom hade oxå flera ib skolor ps. fick faktiskt int veta att du ville plugga där förrän efter ja hade sagt att ja ville åka dit till min pappa heheh:P han berättar aldrig viktig info till mej!!!:0

2007-10-03 @ 18:33:42

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0