Pliis don't

Idag skulle varit min premiärsdag som blodgivare,
men jag är visst fortfarande inte riktigt frisk.

Ja, just det, efter sista provet blev jag plötsligt helt förkyld i ca 24 timmar. Inte klokt! Som om kroppen förstått att jag inte får bli angripen innan jag blivit färdig med skolan; och sedan släppt taget så fort jag slappnat av.

Seeen har jag gjort lite allt möjligt - varit ute, haft hönskväll, sett filmer, klippt håret, sytt... Det sägs att vi som inte åkte på studentkryssning har missat något, kanske, jag har dock föga att vara ledsen för såvida inte askan kommer och skymmer luftrummet till Spanien. Om det visar sig att vi inte kommer iväg så blir jag otroligt besviken...

Så typiskt att det ska vara vulkanutbrott nu! Vet inte vad som vore värst, att inte få komma dit eller att inte få komma hem sen till studenten.

Uää.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0