Jättedåligt..................

Jag kommer få en 6 i svenska.
Svenskan gick dåligt. Ekonomin gick skitdåligt.

Jag har läst 'how' istället för 'why' vilket ger low level of understanding och award maximum 2 points så economics är kört.

Om jag därtill skulle få en 5 i kemi är Manchester kört.

Ganska deppigt just nu och jag fattar inte hur jag ska hinna med all biologi tills onsdag.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0