Kikare

Från och till brukar jag gå in på "random" personers bloggar och läsa. Vänners vänner, en tjej jag sett på foto med någon avlägset bekant, ett ansikte jag känner igen från stan; fjärran karaktärer vars vardag inte borde intressera mig det minsta. Ändå är jag onekbart nyfiken!

Ni ser bra ut. Jag har sökt en gemensam nämnare och att ni alla ser bra ut, är den enda. Och det är så, människor med fördelaktigt utseende är naturligt fängslande. Sedan kan de vara idioter men det gör dem inte nödvändigtvis mindre intressanta.

Som person är jag lagom ärlig och skulle, rent hypotetiskt, inte neka till espionage om skribenten i fråga sporde mig. Men. Nå, jag finner inte anledning till att skylta med min nyfikenhet mer än så här.



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0