Paradox

Foto maj 2010. Nominalsatser lyder: Riktigt omotiverad att studera ikväll trots att dagen varit högst gemytlig. Längtar till morgondagens asiatiska buffe och dans och säng... Funderar på om biologin läses in bättre om sju timmar men det är förstås ren surrealism.

...

Jag känner ofta för att skriva personliga saker här men sen kommer jag på att ni fortfarande är ett trettiotal som läser. Så då skriver jag mina små yttranden i smyg. Krypterade. Ibland finns de inte men ändå alltid.

Ja, ty det händer att jag skriver något här. Men ändå skriver jag inget. Och av detta bildas sedan ett lager tankestoft som hamnar liggande på era dataskärmar, någon minut ibland. Men av vad som är, framgår inget, utom allt som inte står.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0