Man vet att det är vår...

... när man solar i sina föräldrars sovrumsfönster! Räknar man lite på månader så är solen lika stark nu som den är i september; jag låg i ljuset mellan klockan 10 - 12 vilket var fullt tillräckligt för årets första bikinimärken. Wooow riktigt brun nu haha..


Fast detta var ett moment från gårdagen. Idag har vi inte haft någon sol men det har varit en väldigt bra måndag ändå. Jag hoppas hinna förbi gymmet ikväll, det vore en utlimat stegring.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

sv: Om jag kunde, då skulle jag packa sakerna och dra ner till Finland... Suck. Dessa betyg som man måste få ordning på.

2011-03-22 @ 21:38:49
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: bazzlighter

mmmm vilka perfekta fossingar du har!

2011-03-27 @ 11:45:20

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0