Hola-hola

Aaah. Ja här på bloggen har inte skett något på nästan exakt en månad.

Spanienresan var riktigt kul! Det var dygnslånga promenader, tusen foton, parties, sena nätter, tapas, champions league, jordgubbar... men olyckan lämnade oss icke ifred. Bl.a. blev vi bestulna, sjuka (tio pers!), sedan var också vädret nästan bättre i Sverige. Alla sitter fortfarande och hostar då vi fick viruset åter efter studenten - som för den delen kanske var den roligaste dagen i mitt liv.

Jag springer runt överallt, sover för lite och gör, rent generellt, allt det jag inte hunnit med förut. Jag har t.o.m. beställt skönlitteratur och köpt nya strängar till min gitarr.

Nu ska jag till polski strax och se någon film, men vi hörs väl igen.

Ett par studentbilder...



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0