Wall of list


1) Was 2010 a good year for you?

Ett framgångsår!

2) What was your favorite moment of the year?
Vi var på ett fik i Polen och Dennis (A) säger "jag kommer snart" så går det en halvtimma och vi hittar honom sovande på en trapp i skuggan, liksom runt hörnet bortom restaurangen.

3) What was your least favorite moment of the year?
Jag glömde låsa toalettdörren i skolan..

4) Where were you when 2011 began?
Dansade med 30 tomtebloss hos Jasmine!

5) What did you do in 2010 that you'd never done before?
Accepterade en post som nämndeman i Eskilstuna kommun och kandiderade till landstinget i valet 2010. Roligt!!

6) Did you keep your new years' resolutions, and will you make more for next year?
Har aldrig förstått grejen med nyårslöften, det man vill uppnå jobbar man för.

7) Did you travel outside your country?
Polen och Ryssland på sommaren, slaviskt ftw haha.


8) What date(s) from 2010 will remain etched upon your memory, and why?
Specifika datum minns jag sällan. Det finns ett par kvällar med mina vänner som jag nog aldrig kommer glömma för de var kick ass awesome.

9) What was the best thing you bought?
Förhoppningsvis min tandställning?

10) Where did most of your money go?
Resor och fåfänga.

11) What did you get really, really, really excited about?
Min extended essay!! (åka till Moskva, uppsatsgrejen var en lögn).

12) What song will always remind you of 2010?
Clap your hands, haha.

13) Did you fall in love in 2010?
Hehe lite.

14) How many one-night stands?
Är jag tråkig om jag inte finner något nöje i one-night stands? Tycker det är så... smutsigt? Ohygientiskt och opersonligt. Confidence booster för vissa kanske men skulle snarare ha motsatt effekt på mig.

15) Did you make any new friends in 2010?
Jaa verkligen!

16) What was your favorite month of 2010?
Juni!

17) What was your greatest musical discovery?
Kpop LOL.

18) What did you want and get?
Ville bli mer vältränad exempelvis och med det är jag väldigt nöjd.

19) What did you want and not get?
Klockrena predicted grades till min universitetsansökan, bra sömnrytm.

20) Did you drink a lot of alcohol in 2010?
Första halvåret var lite mer party men på sistone så har vi inte varit så bra överens tror jag, alkoholen och jag.

21) How would you describe your personal fashion concept in 2010?
Matchande naglar till allt typ, haha.

22) What kept you sane?
Familj, vänner. Inte drömmar.

23) How much money did you spend in 2010?
Har lyckats spara undan lite varje månad faktiskt inför resor i sommar.

24) Did you have any romances during 2010 and how many?
Jaa hehe fast jag har helst bara en i taget.

25) Tell us a valuable life lesson you learned in 2010:
Alla människor är likadana.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Vad roligt att få svar och vad härligt att du lever;). Haha... Vet du vad stressad är vi nog alla på ett eller annat sätt, hoppas att det är bra ananrs med dig, förutom stresen;)... Glad blir jag för svar vilket som:):):):)!!!



JA men de är så viktiga frågor och det är ju det jag brinner för så man ska ju bara fortsätta liksom:), särksilt när det gäller så viktiga frågor...



Tack:)...

2011-01-05 @ 12:21:32
grej: http://gatumod.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

haha maria..

2011-01-10 @ 11:06:16

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0