Next level

Jag planerade det icke men råkade uppgradera mitt gap idag och är nu rail level två. Fick ett bra pris men nu blir jag förstås inte av med metallen till studenten.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: M I M I

åh andra sidan får du snygga tänder ;)

2011-01-23 @ 14:58:32
grej: http://mmmimi.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Knosen

En ren njutning,ära,nåd att hitta just dig bland 9.000.000 miljoner i Sverige just nu/ Du är så? Vidundrligt charmig, rolig,annorlunda än något jag sett tidigare.. Det blir något stort av dig/ Tack för att slumpen styr ännu....<3..

2011-01-25 @ 18:29:44

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0