Happy news

Idag loggade jag in på mina universitetsgrejer och då ser jag att två universitet har svarat på min ansökan. Båda har gett mig erjudande, ett conditional offer, vilket betyder att de tar emot mig förutsatt att jag uppnår en viss betygsnivå. TJOHO!!

Jag behöver 37/45 poäng totalt samt 19/21 i mina HL-kurser...

Och detta gäller då Southampton och Manchester, mina tredjehandsval. Båda universitet är ungefär lika tjusiga. Helst vill jag läsa på Nottingham eller Bristol ... men de tar hänsyn till det där LNAT som jag skrev tidigare i januari... hååååå


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0