H-h-h-hhh

Så, varför höra ni icke av er, era otydliga, tveksamma...
Det är färdigt. Mocks mocking me tills vecka nio. Åtta, nio, tio...

Jag kan säga så här, i måndags sade jag och Matilda, och så alla andra som kommo resa - Matilda bokar resan dit, Maria bokar resan hem. Och så kommer jag hem och bokar. Resan dit. Fast det blev rätt om än det blev fel, men vad jag nu säger att jag är mycket trött.

Ja men hörde ni? Resan är BOKAD. Två veckor i Spanien; Barcelona, Alicante; vi åker hit vi åker dit - för heeela slanten!






För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0