Ohoj

Så, vad hände då.

Med långt uppehåll och föga till förklaring,
här kommer jag studera de kommande fem åren:

University of Debrecen, Hungary.

 

Och jag kommer läsa medicin, till läkare det vill säga. Det kommer blir skittufft och hur roligt som helst. Jag skrev deras intagningsprov + muntlig intervju sent i juli månad. Även gjorde jag detta för Medical University of Gdansk i Polen, och jag kom in på båda skolorna men det är nu alltså till Ungern som det bär av - redan nästa tisdag.

Kort om mina tidigare planer gällande England; jag står, som jag uppfattar det, som reserv till juridikutbildning(arna). Men jag är så inställd nu på medicin att jag inte skulle byta mot juridik ens om jag kommit in vid Oxford.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: D

aww you have an old blog too?? so cute!

2012-12-16 @ 20:01:03

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0