Jag hörde...

Vad, fyrverkerier, idag?
Å. Valborgsmässoafton.
För vi satt hemma med trigonometri...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

man kan inte bedöma om "gruppen" är värda hjälp utan personerna som individer - därför tycker jag alla är värda hjälpen oavsett "hur många som är drabbade" på vardera ställe.



om listan är absurd för dig hör du inte alla de kritikerna som finns

2011-05-01 @ 12:44:59
grej: http://feliciaaulen.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo vet att vi bor i samma stad. har gått på samma skola , sjungt i samma kör så.. haha

2011-05-01 @ 12:45:41
grej: http://feliciaaulen.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0