Dangerous poisonous I just wanna

Vi har firat Jessica! Sötnosen här (främst vänster) på fotot närmast.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jenny

Men shit vad kul! Hur blev du.. det du är? :D För jag antar att du inte är särskilt gammal? Kanske skulle vilja bli någonting inom politik själv..

2010-09-26 @ 19:05:35
grej: http://pussparumpan.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jenny

Tack för ditt svar, det var awesome! Jag tittade lite på muf och andra partiers ungdomsförbund, och det verkar vara väldigt lätt att bli medlem! Men vad gör man som medlem? Är det inte otroligt många som är det då? Verkar lite svårt att bli sedd :O

2010-09-26 @ 19:42:15
grej: http://pussparumpan.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ASIAT

sv: aw, tack så mycket! =)



vad har du gjort idag då? :D

- ASIAT

2010-09-27 @ 16:23:11
grej: http://asiat.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: IB

sött par ;) ;) ;) ;;)););))))

2010-09-28 @ 17:59:24

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0