El return iz das camerero

1. Nummer ett står högst upp på listan.

2. Resultat av låga D-vitaminnivåer.

3. Hur jag vet att mina vänner tycker om mig? De skickar många SMS!


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Inte så värst gott med mjölk, men en söt tjej ;)

2010-02-02 @ 20:40:33
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jag gillar hur fetthalten är ofokuserad på de två andra mjölkpaketen. Det är som om du har något att dölja. Problemet kanske är att packeten kanske är suddiga på riktigt.



Jag borde avsluta här någonstans. Hej.

2010-02-02 @ 22:04:39
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

Labb Rapport - Nej

Blogga - Ja



Det låter resonabelt... jag har fått samma prioriteringsproblem:



Labb Rapport - Nej

Titta på det franska animerade barnprogrammet som handlar om myror och som är utan tal, minuscule - JA!!!

2010-02-02 @ 22:16:32
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mia

Haha .. Troung .

De känner jag igen .

Ken troung ? Vincent troung ? nått sånt?

eller så kanske de bara e jag som e virrig.

2010-03-29 @ 22:08:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

du ser slående RYSK ut på bilden! puss på dig.

2010-03-31 @ 00:48:22

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0