Syn sk:ed

Jag la mig tidigt igår kväll; där har ni min nya vana. Jodå.

Så hade jag nästan somnat som det nyper mig att telefonen inte är inställd på ljudlös. Det blir tvunget att både vända och sträcka på sig, jag låter bli.

Så hade jag nästan somnat, igen, men det kraschlandar en tanke (och det finns människor som kan förklara detta för mig) och det liksom pokar mig på vänster sida av midjan att "tänk om Dennis ringer mitt i natten?". Jag vänder och sträcker på mig. Det var besvärligt, jag minns det.

Idag gick jag upp självmant innan åtta och som jag är att avveckla väckarklockan blinkar min skärm hur

jag har ett missat samtal från klockan 01.35, från Dennis.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nikita

"Jag är ett mongo"



älskar't, jag tror jag vill klicketiklicka på den hela dagen nu, trots attjag behöver städa och plugga och vara arg på SD.



Men, det jag skulle säga egentligen, som håller på att bli bortglömt är (oj, för många bisatser, skitsamma) att det ringer alltid när det inte är läge. Som när telefonen är på ljudlös.

2010-09-08 @ 14:15:09
grej: http://nikitaistheshit.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0