Got one, go get one


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandra

Svar 1: Den låter himla god! Ska testas. Och ibland är det faktiskt 100% okej att tröstäta (enligt mig) :D

Svar 2: Nej, men ändå vet jag exakt hur man gör efter som att alla (och då menar jag ALLA) mina kompisar spelar det, har inte velat börja då jag har märkt att man väldigt lätt blir beroende. xD Level 20? Okej, ni är ju lite läskiga, hahaha.

Svar 3: Jag är ledsen, men ja, jag är ett tvättäkta Twilightfan...



Ha det så bra, jättekul att du kommenterar verkligen!

2009-09-10 @ 21:21:14
grej: http://hejhumor.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Henrik

Jag kan inte. Lider av mycket svår färgblindhet. tyvärr

2009-09-14 @ 09:38:59
grej: http://ola-lawless.net
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Åh nej den där kub grejen är så svår. Säg inte att du klarat det, ge mig tips:D? Hoppas allt är bra? Long time nu...

2009-09-14 @ 11:36:04
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Afrikan

Hej Maria! har världens bästa IQ åt dig, jag satt och pratade med Torkel och plötsligt kommer axel och snärtar till honom med en handuk, med en ond glimt i ögat håller jag fast torkel, som skriker för fullan hals: det här är mytologi! det här är mytologi!

i min stora förvåning släpper jag torkel och frågar vad han menar med mytologi.

-men vad heter det då när någon är olojal(kommer inte ihåt det exakta ordet)?

-menar du myteri? frågar jag

-Ja! och så börjar han om det hela, Det här är MYTERI! det här är MYTERI!

bara kom att tänka på dig... tihi, hur är Economy HL eller tog du SL?

puss från Zambia xxx Freja

2009-09-14 @ 19:32:24

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0