Först är störst

Till och med vågar jag påstå ett och annat.
Om det bekymrar mig?
Listig är den som lyssnar.
Dagligen håller vi för öronen.
Ytan är vad ljuset faller på först.
Ofta täcks det som skall behållas intakt.
Utan träd, inga blad.
Som det är har vi format det.
Om det bekymrar dig?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: kjellander

Du är inte den du är, du är den du uppfattas att vara... Men är det verkligen fel? Är sanningen inte värd att kämpa för om den tidigare varit en lögn?



Ouppkaka!!!

2009-10-12 @ 02:23:01
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: kjellander

(= nicht bekymmer)

2009-10-12 @ 02:31:53

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0