Fantastisk helg

I helgen var det Valupptakt med Moderaterna och MUF i Stockholm. Det var så roligt att jag skulle kunna klippa ullen på ett får, med en skog. (jag varnar dock att jag nog med detta inte är utförandeskicklig)

Grymt var det, verkligen. Först tågmarsch från hotellet till Norrmalmstorg där det var massvis med underbara tal, sedan fortsatta tal på hotellet, kvällsmiddag, välunderhållande scenframträdanden och slutligen fest.

Förutom att jag träffade störtsköna MUF:are så skakade jag också hand med Carl Bildt och Gunnar Hökmark. Gunnar blev senare massfotad med mig och tre av mina vänner, "perfekt till min kampanj", tyckte han. Jag mötte också Blondinbella. Hon var kortare än mig. Och mänsklig. (skämt åsido...)


Frukost på tåget till Stockholm.


Norrmalmstorg.


Innan kvällsmiddagen.


Matildar, Jas-mine, Gunnar, Malin och jag.

Jag har lånat Gunnarbilden från Nils.

Stort tack till alla som var med och anordnade Valupptakten till EP-valet 09!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Vad fin du var!!

2009-05-11 @ 22:39:46
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

verkar roligt!

2009-05-12 @ 16:35:04
grej: http://mariellem.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Belinda

ohh,vad snygga ni är...jasmine, jag ser att den fantastiskt snygga klänningen kom till nytta!

2009-05-12 @ 19:40:01
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-12 @ 19:55:49
grej: http://memie.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

nääämen va kul:D faktiskt väldigt kul ju! hiho!

ja tyckte de stod först: Mötte också Blondinbella. Hon var korkad ... " men så var inte fallet.. man ser väl bara det man vill see :))))

2009-05-15 @ 22:48:15
grej: http://mangofisk.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0