Tiden går, saker förändras.

Sedan jag började gymasiet har en hederlig renhållningsprincip långsamt börjat brytas ned. Plötsligt följer mat med in på mitt rum. (Jag tror visst att näringsintag i samarbete med läxor är tidsbesparande) I uppriktigt faktum så är det nog egentligen inte smidigt  på något vis alls.

Det största problemet i min nya vana ligger i att den inte har en bihängande medvana. Allt går inte jämnt ut, jag menar... Kasta någonting upp så kommer det ned, bläng på polisen i Nordkorea så blir du arresterad, ta in ett glas eller en tallrik på ditt rum så... står det kvar.

Naturen hinner inte alltid med drastiska förändringar som dessa, vilket uppenbarligen skapar märkbar obalans i sovrummets ekosystem. Till höger om mig står en tekopp från igår kväll, och vänder man huvudet mot vetrinskåpet (jag undviker helst detta) så ser man bredvid att där står ett tomt mjölkpaket, samt en trav småtallrikar med extra torra knäckebrödssmulor och dylikt.

Oundvikligen kan en handling göras utan att medföra resultat. Ett resultat föder påståenden, och ett påstående än vidare frågeställningar.

Dags att städa kanske. Hehe.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Om du vill veta varför jag gick med i Piratpartiet, läs detta: http://cristgaming.com/pirate.swf

Det är otroligt VIKTIGT!!

2009-05-12 @ 16:04:27
grej: http://tankeverksamhet.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Belinda

hahah, jag känner verkligen igen mig i det här beteendet...

2009-05-12 @ 19:36:37
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennynguyen

haha jag går inte ens i gymnasiet och känner redan igen mig. i'm dead.

2009-05-15 @ 17:08:03
grej: http://bertiwls.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0