IQ #0927

Det är inte alltid som lördagsmorgonar är lätta:

Maria: Nu är jag jättéh-ungriig.
Malin: Vad sa du att du var?
Maria: Jättéh-ungriig.
Malin: ... Va?
[Dennis kväver ett fnitter]
Dennis: Men, åh, Malin...
Maria: Det är latin.
Malin: Jaha... Vad betyder det?
Dennis: ... och jag som trodde du var hygglig med språk. Besvikelse.
Malin: Nej men, sluta! Kan ni säga bara vad det betyder!!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

jätte hungrig? :P jag också :P haha :P

2009-05-31 @ 22:48:21
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Trees

hahaxD förskyl eller så:P?

2009-06-02 @ 18:48:06
grej: http://mangofisk.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Almond

Hihi, jag kan verkligen höra fnittret Dennis gör.

Antar att det är det han oftast gör (?)

2009-06-08 @ 00:52:36
grej: http://bringmeperfection.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0