Det har alltid funnits inom mig

Förbaskat less på att min inkorg alltid överskrider maximum minneskapacitet, bestämde jag mig idag för att totalrensa bland mina mail. Mitt bland min ihärdiga mailrensning upptäckte jag ett drös styckna skrivna år 2002.
    Jag bara kan inte låta er gå miste om mitt sense of humor som tioåring! Nedan har jag klistrat in ett av de mail som jag skrev till mig själv...         (??)

Hej på mig!
hur mår jag? Jag mår bra!

Vill jag höra ett skemt, det är vel klart jag vill!

    Två jägare under ett samtal:
    - Vet du, idag sköt jag en hare med jevär på hundra meter!
    - Oj, är ditt jevär så longt?
    - Nej! Jag sköt med jevär, en hare på hundra meter.
    - Finns det verkligen så stora harar?
    - Nej, nej, nej, Jag sköt på hundra meter, en hare med jevär!
    - Jaso, Då var det ju tur att inte haren sköt först!

Här är ett till skemt!

    - Vet Du hur man dränker norrmän i en ubåt?
    - Man knackar på och dom uppnar.

    - Vet Du hur man dränker norrmän i en ubåt andra gången?
    - Man knackar på och dom uppnar och säger: Det där går vi inte på igen!

         Kram Maria!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha söt du var med stavning ^^ "Oj, är ditt jevär så longt?"

det var roliga skämt också :P

2009-02-10 @ 18:28:09
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tiffany

haha. PRECIS min humor !

2009-02-10 @ 19:33:20
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haahhah! du är för rolig maria, och var redan som 10 åring märker man ju. speciellt de första du skrev lite personligt till dig själv!

2009-02-11 @ 14:42:11
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

oh tack för dina söta komplimanger rara IA!

2009-02-11 @ 15:16:08
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0