IQ #8500

S:t Eskils Gymnasium, IB, lektion, Economics Higher Level:

Uppgifter gällande tillgång/efterfrågan:
1. List the demands of your everyday life.
2. List the demands your grandparents might have had. Is there any difference?
3. List the demands of a person the same age as you, living on another continent.

Dennis T svarar:
1. Shelter and food. (shelter = something that transfers warmth when/if cold)
2. Shelter, hunting weapons, buthcher knife, spear, dynamite and food. = They lived in Vietnam.
3. Same as me, and maybe a weapon. Maybe no shelter.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

hahaha dennis t med sina analyser

2009-08-31 @ 23:46:13
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Lmao!

2009-09-01 @ 17:06:50
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Guttaperka

MVG i analytiskt tänkande...

2009-09-05 @ 14:48:28
grej: http://guttaperka.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Det kommer bli jobbigt för dennis t om han planerar att plugga ekonomi i framtiden:)

2009-09-15 @ 17:35:12

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0