Det har hänt

När jag ändå tenderar att tala alldeles för mycket om virus (jag mår nu prima, by the way) så tänkte jag passa på att berätta om min goda vän Jasmine och hennes nya, fina diagnos. Hon fick idag, eftermiddag, veta att hon bär på Swine flu, och då har hon precis spenderat en hel dag i skolan.

Inkubationstiden är 96 timmar, alltså tar det fyra dagar innan man vet att man är sjuk. En infekterad person hinner med andra ord smitta hur många som helst, utan probelm, innan denne själv mår det minsta dåligt. We're screwed, helt enket.

Jasmine, maffioso och jag två v. sedan. Ni ser, redan här vet jag vad som ske skall.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

mafiosos gillar inte att hamna på bild. nu behöver du inte oroa dig för svininfluensan eftersom att han tar dig först! ;)

2009-08-28 @ 07:15:09
grej: http://tankeverksamhet.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jasmine

YOU BITCH!!!! Jag ligger nu inte bara hemma i svår andning utan har nu svininfluensan OCH KÖRTELFEBER om jag inte ännu smittat dig Maria då du... Jag kommer för faan dö av antingen sprucken mjälte lr syrebrist då jag måste koncentrera mig på varje andetag.

2009-08-28 @ 09:14:18
grej: http://mrsros3n.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Guttaperka

Wohooo! Jag kanske är smittad, då slipper jag läxorna :D

2009-08-30 @ 10:51:22
grej: http://guttaperka.wordpress.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ANNIS

:(:(:(:(:(



2009-09-03 @ 20:19:18

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0