Parce que

Just när det var som ljuvligast valde vinden att ta till i styrka, varsamt bar den med sig min snorpapperuppsoppade sellofanpåse. Så som för en överblommad maskros, releserades hopknöglade, halvfuktiga pappersmassor. De såg ut att levitera. Efter ett tag landade dem. Än ett här, och än ett där. Pappersrullar fortplantar sig inte.

Det tog mig drygt en timma att samla ihop dem igen. Tack och lov för gott väder. Kroppstemperaturen är på tok för hög, och min blogg ser ut som en gatusten.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Snygg, men lite bleka bakgrundsfärger. Olof säger, gör om, gör rött! Med svart error text, blir skitsnyggt om du matchar nyanserna bra!

2009-04-07 @ 21:51:32
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: m

Nice header (:



Du, hur fixar man så att man har hela texten och allt på vänstra sidan istället för på mitten? Det skulle vara bättre att ha så, eftersom att jag tycker så mycket om att ha stora bilde^^

2009-04-08 @ 16:12:26
grej: http://bringmeperfection.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0