Nördvarning


Jasmine: Å! Vet du Maria vad vi äntligen måste genomföra i sommar?
Maria: Tala ut.
Jasmine: En bomb!! Vi tillverkar den hos dig, ute på landet!
Maria: Men, Jasmine! ...Du menar motsatsen till ett imploderande verk, hoppas jag.
Jasmine: Oj, nej, ja! Självklart kan vi inte göra en bomb.
Maria: Nej, det är ju förbjudet. Enligt lag.
Jasmine: Men motsatsen till ett imploderande verk kan ingen säga någonting om.
Maria: Nej, nej. Det hör man ju.
Jasmine: Annars låtsas vi att vi inte på några villkor visste vad vil höll på med.
Maria: Ja, vi får spela handfallna. "Oj! Tänka sig att vi det var en bomb vi gjorde!"
Jasmina: Eller så säger vi bara att vi är sinnessjuka. Fast det lär nog inte behövas...
Maria: Nej, riktigt mycket behöver vi inte avslöja. "Polack och Ryss" räcker bra.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: trees

jasså? gud va roligt med utbytesstudent(!) antar att det är det?:)

jag tror jag vill hamna i de västra delarna iallafall, sedan spelar det inte så stor roll vart, men helt vid kusten =)Fast vet inte om ja vill till england eller australien ..

2009-05-01 @ 23:22:32
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0