Kors! ...och tvärs!

Är det möjligt? Kan verkligen en dag vara lika fantastisk som denna? ...Är det ett spratt som spelas mig? Jag vet knappt åt vilket håll jag ska ta vägen!

Jag är så lycklig över min tillvaro att jag skulle kunna få världens alla björkar hoppa hage, om jag så önskade. Detta är er ett rent löfte från min sida! Kanhända (dock) att jag inte har just den superkraften i besittning för närvarande, men så var det också någon snål jäkel som kom på att "det är tanken som räknas". En jäkel som jag just nu äro evigt tacksam. Ja, tänk, det finns verkligen tillfällen för allt.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LENA

Hoppas du har haft en underbar dag! :) Kram

2009-04-01 @ 20:08:04
grej: http://lenakarlsen.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Haha! hmm

Djonk är ett roligt ord :P det låter knäppt. djonk djonk djonk :P

min dag var också jätte bra! solen var underbar!!!

2009-04-01 @ 20:30:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

härligt att du är så glad Maria ;) svårt dock att komma på ett roligt ord (som slår nubbsill, för haha på det)

2009-04-01 @ 20:34:19
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Finska Pinnen

alfakrull (norska för snabela)

2009-04-02 @ 00:17:45
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Auline

Skärmdump är ett väldigt roligt ord

2009-04-02 @ 20:30:14

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0