Ni kan kalla mig mäster.

Franskalektionen tog kål på mig idag. Inte bokstavligt, men fullt ut. Det var skönare än ryggmassage i en nybäddad säng att komma hem. Nästan.
  Efter en macka, en korv med bröd och en full tallrik mat från gårdagen så satte jag mig framför TVn. Fast menat var det ju att jag skulle plugga...
  Jag var nog för mätt för att kunna hålla mig i sans, för somehow hamnade jag i en två timmars lång power nap och vaknade inte förrän det bara återstod en kvart tills simträningen skulle börja.

Glad åt att jag bor så pass centralt i lilla Eskilstuna, satte jag mig halvdåsig på cykeln - och blev faktiskt inte mer än bara två minuter försenad. Ni kan kalla mig mäster.

Sen var det ju en annan sak att jag fick cykla hem utan underkläder. Detta eftersom dessa delar blev kvar hemma imed att jag för den ovanliga ovanlighetens skull bytte om till baddräkt redan i huset i mån om att spara tid.

Fortfarande mäster...
/ Er mäster


Bild från en skön sommardag 08, jag på sommarstugealtanen.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

HAhahahahaha xD! Mäster! xD Jag kallar inte någon som glömt underkläder mäster! xD

2008-09-29 @ 22:57:29
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Sv: Haha, nej än har du inte bevisat dig vara mäster i mina ögon. Fast du är cool. You have that going for you.



Haha, tack tack. Jag är king. Just nu. :)

2008-09-29 @ 23:06:13
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

hahaha!! nej din stackare :P

2008-09-30 @ 15:31:15
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carmen

fin bild!

2008-09-30 @ 21:59:30
grej: http://carmenj.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0