Tillställningsdags!

Imorgon är det den årliga "Fristadsnatta" i Eskilstuna. Detta brukar vanligtvis innebära en massa fina och trevliga dans/sång uppvisningar på statsteatern från olika klubbar/förenigar här lokalt. Gratis inträde och en generellt sett, jätterolig tillställning!

Jag har planerat att ta och dra dit min stackars pojkvän, utöver övriga vänner. Symptomen börjar emellertid redan bli kanska tydliga, är jag rädd. Forthoppningsvis så överlever han föreställningen ut.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Vi har nåt sånt pågång i Ängelholm om två veckor tror jag :D

2008-09-26 @ 09:04:33
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Läs min Blogg!

2008-09-26 @ 20:11:28
grej: http://etunasskvallertant.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0