Standardsvennens dröm

Globaliseringen har gjort det igen! Den har tillfört Sveariket ännu en ny djurart.
Lagom mysigt, tycker jag. Vem vill inte vara i närkontakt med världens giftigaste spindel?


Enligt Svenska Dagbladet så gillar den svarta änkan "dunkla, varmare utrymmen", så vi lär ju tyvärr inte lyckas stöta på någon då vi plockar apelsin på ICAs fruktavdelning...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Vaaa neeej jag hatar spindlar!!!!!!

är det här ett skämt??

2008-09-13 @ 15:40:48
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TRES

men NEJ! .. de är stor chans att dem kommer till mig då.. här kryllar de av spindlar, och de är jämt varmt ;O kors-kokk-fanskap. Hoppas jag lever imorron!

2008-09-16 @ 19:54:43
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0